Bezoek onze nieuwe shop vanaf 4 december 2019!

Je vindt ons in de Christinastraat 48, 8400 Oostende!</br>

View our privacy policy and termen

Beautiful things... for a lovely day

20% KORTING OP ALLE KERSTARTIKELEN!!

PROMO-CODE: CHRISTMAS19

Verhuur - Faq's

Ben je op zoek naar decoraties of meubilair om je speciale gelegenheid te stylen, dan kan je dit bij The Wedding Agency huren. Ons verhuurbedrijf heeft de allerleukste meubels, ceremoniepakketten en decoratie voor jullie unieke, hippe bruiloft of stylish event.

Stappenplan bij verhuur artikelen:

Indien u een offerte wenst voor onze verhuurartikelen dien je deze altijd los van je aangekochte artikelen aan te vragen.

1. Kies de gewenste items en aantallen in de verhuurshop en voeg ze toe aan de winkelmand.

2. Bevestig de offerteaanvraag door naar de winkelmandje te gaan en te drukken op "Bestelling afronden". Geen zorgen, ondanks de tekst is dit enkel een offerteaanvraag!

3. Voer jullie gegevens in bij 'bestellen'.

4. Kies voor bankoverschrijving en druk op volgende stap.

4. Laat bij "opmerkingen" onderstaande informatie na:

- Welke dag(en) jullie de items willen huren. De verhuurdatum is van belang om de beschikbaarheid van de producten te checken.

- Willen jullie de artikelen komen ophalen of laten bezorgen? Willen jullie dat de items bezorgd worden, vermeldt dan ook het bezorgadres!

5. Jullie ontvangen binnen 3 werkdagen een passende offerte. Indien van toepassing, berekenen wij ook de bezorgkosten. Deze offerte is geheel vrijblijvend en blijft 10 dagen geldig.

Extra info:

Alle prijzen vermeld op de website (incl. btw) zijn afhaalprijzen voor 3 dagen

Prijs voor levering en ophaling door The Wedding Agency:

  • 50,00 EUR   / traject (West-Vlaanderen)
  • 50,00 EUR / traject + kilometervergoeding van 0,25 cent/km (buiten West-vlaanderen)Prijs voor plaatsing, styling en afbraak van de feestlocatie/ceremonie op een door u gekozen tijdstip: 25,00 EUR/u
    Extra kost voor levering en plaatsing n.v.t indien geboekt samen met het ceremoniemeesterschap.

  • De tarieven zijn geldig tot 30 September 2020

FAQ'S

Hoe kunnen we een offerte aanvragen?

Kies de gewenste items en aantallen op onze verhuurpagina en voeg ze toe aan de winkelmand.
Hebben jullie alles compleet voor de aankleding van jullie bruiloft of ander event?
Dan klik je op het winkelmandje rechtsboven in de hoek.

Bevestig de offerteaanvraag door naar de winkelmandje te gaan. Klik op “doorgaan naar afrekenen”. Geen zorgen, ondanks de tekst is het enkel een offerteaanvraag.

Voer jullie gegevens in bij factuurgegevens, zoals welke dag(en) jullie de items willen huren en of jullie de spullen willen komen ophalen of willen laten bezorgen. Willen jullie dat de items bezorgd worden, vermeldt dan ook het bezorgadres!

Plaats deze informatie bij de “bestelinformatie”. De verhuurdatum is van belang om de beschikbaarheid van de producten te checken. Wij controleren dan voor jullie de beschikbaarheid van alle items. Jullie ontvangen binnen 3 werkdagen een passende offerte.

Indien van toepassing, berekenen wij ook de bezorgkosten.

Deze offerte is geheel vrijblijvend en blijft 10 dagen geldig.  

Hoe werkt de verhuur?

De standaard verhuurperiode van onze producten is 3 dagen. Zo hebben jullie geen zorgen op de bruiloft zelf over het moeten halen of retourneren van onze items.
Het verhuurbedrag dat jullie op onze website vinden bij de items is dan ook voor deze periode en is inclusief btw.

Willen jullie de gekozen items langer huren? Dat kan! Per dag extra verhuur komt er 25% van de totaalprijs bij.  

Kunnen wij ook bij jullie terecht voor advies over- of geheel verzorgde styling van onze bruiloft of ander event?

Jazeker! Vraag een vrijblijvend en gratis kennismakingsgesprek aan via de email [email protected] of neem contact of via het contactformulier.

Wij nemen contact binnen 3 dagen contact met jullie op.  

Wat is het minimum bestelbedrag?

Als jullie de items zelf op komt halen, kunnen jullie voor een bestelbedrag van minimaal €75,- al  bij ons terecht! Voor het bezorgen geldt een minimum bestelbedrag van €250,- (exclusief bezorgkosten).  

Wij gaan akkoord met de offerte, en nu?

Wat fijn! Stuur ons binnen de gestelde 10 dagen een email ([email protected]) dat jullie akkoord gaat. Vervolgens ontvangen jullie van ons een factuur met een aanbetaling van 50% van het totaalbedrag. Betaal deze binnen 14 dagen en wij maken de reservering definitief! Vier weken voor de vastgelegde verhuurdatum ontvangen jullie van ons een factuur met het restbedrag (50% van het totaalbedrag). Betaal deze ook binnen 14 dagen en jullie feest kan beginnen!  

Ophalen of bezorgen?

Tijdens het invullen van jullie gegevens kunnen jullie een keuze maken of jullie de spullen willen laten bezorgen of dat jullie het liever zelf ophalen (Opgelet, bij bepaalde producten staat verplichte levering vermeldt).

Prijs voor levering en ophaling door The Wedding Agency:
50,00 EUR / traject (West-Vlaanderen)
50,00 EUR / traject + kilometervergoeding (+ 0,45 cent/km) (buiten West-vlaanderen)

Zorg er voor dat bij het retourneren de spullen op de afgesproken locatie klaar staan! Indien dit niet het geval is, zullen wij extra kosten in rekening moeten brengen.

We hebben geen vaste ophaal- en breng tijden, ook ophalen of terugbrengen in de avonduren of het weekend is een optie.

Wanneer jullie er voor kiezen om de items zelf op te halen, kunnen jullie dit doen bij ons in Bredene.

Opbouwen

Wanneer wij de spullen bezorgen laden wij het netjes op locatie uit. Het is voor ons fijn als de wagen dichtbij de ingang/trouwlocatie kan komen. Is dit niet het geval, dan horen we dat graag, dan kunnen we daar rekening mee houden. We bouwen de spullen niet op, dat kunnen jullie zelf helemaal naar wens doen. Willen jullie liever dat wij de spullen voor jullie opbouwen? Dit kan!

Prijs voor plaatsing, styling en afbraak van de geleverde artikelen op een door u gekozen tijdstip:
25,00 EUR/u


Hoe lever ik de items weer in?

Onze items zijn niet weerbestendig en dienen ’s nachts droog, vocht- en vorstvrij te worden opgeslagen. Alle gehuurde items dienen schoon, compleet en onbeschadigd te worden geretourneerd. Zijn de items niet schoon, dan zijn wij genoodzaakt schoonmaakkosten in rekening te brengen. Een ongeluk zit in een klein hoekje, een beschadigd of kwijtgeraakt item kan natuurlijk gebeuren. Indien dit het geval is, vertel het ons dan.

Wat als wij de verhuuropdracht willen wijzigen of annuleren nadat wij deze officieel bevestigd hebben?

Soms kan er iets gebeuren waardoor jullie de order willen veranderen. We denken graag met jullie mee, en kunnen de order aanpassen waar mogelijk. We kunnen soms niet altijd het gehele bedrag terug storten, en hoe dichterbij de dag komt, hoe lastiger annuleren of veranderen soms kan worden.

Extra artikelen huren

Na het tekenen van de offerte en betaling zijn de items voor jullie gereserveerd. Willen jullie de bestelling nog aanpassen? Dat kan, mits artikelen beschikbaar zijn natuurlijk. Artikelen bijhuren kan tot een week voor levering.

Annuleren

Aangezien we speciaal de items voor jullie gereserveerd hebben, berekenen we kosten indien jullie items wilt annuleren. Wij berekenen annuleringskosten binnen een maand voor de bruiloft. Deze kosten zijn als volgt:
– 4 tot 5 weken voor de bruiloft bedragen de annuleringkosten 30%
– 3 weken voor de bruiloft bedragen de annuleringkosten 50%
– vanaf 2 weken voor de levering bedragen de annuleringkosten 100 % van de som van de opdracht bij opzegging

Verhuren jullie de items alleen voor bruiloften en events?

Zeker niet! Natuurlijk zijn onze items ook te huur voor andere gelegenheden. Etentjes, verjaardagen, fotoshoots, noem maar op! Je kunt het zo gek niet bedenken zolang jullie je maar aan het minimum bestelbedrag houden.

Ik ben naar iets op zoek maar jullie verhuren het niet, en nu?

Wij houden de trends in de gaten en zullen onze collectie zo nu en dan aanvullen. Mochten jullie evengoed nog iets missen, neem dan contact met ons op en wij kijken wat we voor jullie kunnen betekenen!  

Items aanpassen

De items die jullie huren mogen niet worden aangepast, dus er mag niet in worden geknipt of op een andere wijze worden beschadigd. Zijn de tafellopers bijvoorbeeld net te lang, zet ze dan vast met een veiligheidspeld.

Items lenen voor een styled shoot?

Wij zijn natuurlijk enthousiast om onze collectie beschikbaar te stellen voor styled shoots, mits die passen bij onze visie en stijl. Wij willen onze items graag laten zien, neem contact met ons op: [email protected] Dan horen wij graag meer over je ideeën en planning.